torsdag 4 mars 2010

Vi har fått hem en liten godispadda!

Medan jag och familjen låg och solade oss vid poolen i Thailand ordnades med hjälp av underbara vänner att vårt nya lilla tillskott kom till Sverige. Med våra makalösa införselregler var det bara en lucka på ett par dagar i slutet av februari som hon kunde komma och just då var vi bortresta. Men som sagt, det löste sig! Tack Eija-Maarit, Eric, Susanne och framför allt Raija!

NL*Pendragon's Zazou är en chokladsköldpadd harlekin med blå ögon och ett magiskt temperament, uppfödd av Eric Reijers i Tjeckien. Även om jag försöker bortse från färger och fördelning så kan det inte hjälpas att jag tycker hon har en makalöst vacker och attraktiv färg och vitfläcksfördelning. Som en extra bonus till en även i övrigt väldigt lovande liten kattdam. Hon har denna stamtavla.


Jag kommer o det snaraste också uppdatera hemsidan! Vi har kattungar på gång redan om en vecka . Det är Aramis första kull med Fort Knox Withe Witch som väntas. Jag har fått datorn ominstallerad och det innebär att det tar en stund att komma igång med DW men jag ska ta tag i det! Och så kommer det snar nya bilder av Quinn också samt av en ännu inte presenterad tjej i katteriet, Henna!








2 kommentarer:

  1. Åh vad vacker hon är! Arwen hälsar :)

    /Andrea

    SvaraRadera
  2. Åååååååh, vilken ljuvlig godisbit ♥ GRATTIS!!!

    SvaraRadera