onsdag 24 juni 2009

Bonnie & Clyde 7 veckor och svårfotade...

Så har nu bebisarna blivit sju veckor. Jag är lite fundersam på främst Clydes utveckling i huvudet men när jag tittar på både pappa och syrran (Häxans) utveckling så var de lika sega dom och jag var högst tveksam till om de skulle landa där jag ville. Men det gjorde dom så jag tror på Clyde också :) Fantastiskt temperament har de båda två i alla fall, och päls har Clyde i överflöd. Bonnies är helt ok.
Bonnie är en riktigt tuff brud och utvecklas jättefint. Hon har ett riktigt "full-i-fan" uttryck som jag uppskattar jättemycket, det ska bli kul att se hur Cherrys första dotter utevecklas.
Önskar också att de var lite lättare att fotografera men jag är inte så spänstig så här i 8onde månaden, och kattungarna är blixtsnabba. Hade gärna kunnat visa lite mer kroppsbilder men det får bli nästa vecka.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar