torsdag 25 juni 2009

Katter får tydligen inte solsting...

Jag har lite panik över värmen. Jag är ju gravid och har som ett litet element i magen redan innan. Värmen på det är rätt jobbig måste jag säga. Panoramafönster i all ära men när det ser ut så här på termometern i köket/vardagsrummet så strejkar jag och lägger mig i sängen i vårt svala sovrum och vägrar flytta på mig. Katterna däremot verkar njuta i fulla drag. Jag fattar inte - ibland måste jag gå fram o peta på dom för att kolla att de inte svimmat av där i värmen...men då bara tittar de upp och undrar vad jag vill.

Naboo skrämde mig faktiskt lite där hon låg borta i hörnet...Barbie vaknade i alla fall till.

Som en liten pascha på röd sidenkudde. Livsnjutare.

Tora och Cherry turas om att sitta i det absolut varmaste fönstret. De lägger sig rakt upp o ner på matbordet, måste vara så obekvämt men allt för att fånga solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar